Halloj :D

Mmm... nu sitter jag här på morgonkvisten och väntar på att klockan ska bli lite mer så vi kan traska bort te dagis :)
Ungarna äter en smörgås och tittar på lite bolibompa och Isak han sover gött i sängen efter att ha varit vaken sen 6 imorse :P *Nattskrot*

Idag blir det Bvc med Isak, ska på läkarkontroll 6 månader så det är bara att hoppas att allt är bra :) Men han verkar så nöjd och växer duktigt :)

Till helgen ska även jag få barnledigt! *Kors i taket* :D
Ska åka iväg på en "romantisk" grej me Fidde *S*  Närå, sån tur har la inte jag... :P  Men ska bli kul att komma iväg lite!
Kevin å Gabriel ska sova hos "Fajja" (farfar) och Isak ska inviga Moster Ulli *S* Han ska mysa me moster å Peter han :)

Till veckan börjar det även hända andra grejer, men inget jag vill diskutera än här... :P I sinom tid så :)

Nä, om man ksa försöka få i sig lite kaffe å sen klä barnen :D

BajJ!!


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Sicken liten sötis!! hihi = )

2009-03-06 @ 11:54:00
URL: http://vildasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0