Joddla Med Siv!! :D

Jupps! I helgen va jag å Fidde i Växjö och Joddlade med Siv :P Ett band som mest är känt neröver Sverige... (känns som det iaf), så vi fick ta oss te Växjö Folk Park :)
Kändes som man kom till en liten byhåla då man var inne på parken *S* Folket dansade till 90-tals dängor å Eddie Meduza i väntan på Joddla me Siv!
Bodde på hotell som låg ca 200 meter från parken så det va nära och bra *S* Hotellet va nyöppnat med så vi var dom enda gästerna där! Ett helt hotell för oss själva!! :D Det ni *S*
Var iaf skönt att få komma iväg lite och att få ligga och dra sig i sängen på morgonen, det är inget jag är bortskämd med direkt så jag tackar Ulli å Peter för att dom passade Isak och tack till Farfar som orkade med Kevin å Gabriel :D
Fick minnsann höra då vi hämtade busarna att dom hällt typ 3000 pärlor på golvet :D Farfar tänkte att det dammsugar jag upp sen, aldrig i livet att jag letar å plockar reda på dom :P

Nu är man tebax i gamla vanor igen så imorse var jag å lämnade Kevin å gabriel på dagis å sen hem å dricka lite kaffe. Hämta dom kl.14 igen och hade tänkt försöka diska lite, men känner mig totalt orkeslös... Isak har varit väldigt gnällig å kinkig inatt så jag har inte sovit mycke... Tog tempen tidigare idag så han har lite feber så det förklarade gnälligheten.
Så jag ska nog bara passa på att vila lite nu medans jag kan!


BajJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0