söndag igen...

Ja, tiden står ju inte stilla kanman ju säga... Nu är det söndag igen och en vecka har flytit förbi :P
Är mäkta stolt över Gabriel som numera går på toaletten!! :D Visst händer det väl nån olycka emellanåt, men så är det ju... Men att det ändå skulle gå så pass smidigt som det nu har gjort trodde jag faktiskt inte... han behövde tydligen bara den där lilla extra pushen för att klara det :)

Just nu sitter ungarna och tittar lite på bolibompa, Isak sitter i gåstolen oc h pillar på sina leksaker. Han har blivit duktig å sitter alldeles själv med nån enstaka "ramlings-olycka" emellanåt.
Tidigare i veckan så kändes det verkligen som att våren äntligen hade kommit! Solen lyste och det var varmt, tulpaner började växa i rabatterna och sen kom fredagen och en massa jäkla snö :/
Men det smälte bort fortare än kvickt! Och det tackar vi för :P Under fredagnatten till lördag var det spöregn som gällde som gjorde att all snö försvann...
Å idag är det vitt av dimma...

Ja, va händer annars då?

Lite smågrejer i mitt liv som kommer underlätta saker framöver, sommaren är på intågande och det känns ganska skönt att slippa gå å frysa :P
Fast när sommaren väl är här lär jag gå och gnälla at det är för varmt istället *S*

Ungarna busar på dagis och växer som ogräs... :D
Tänkte se till hösten ev om man kan hitta nån fritids aktivitet till Kevin å Gabriel som dom kan pyssla med, känns som att dom behöver nåt att få ur sin överskotts energi på... Inte hittat nåt än som verkar interessant eller så är dom inte tillräckligt gamla...
Jaja, får la se vad som händer :)

Ska försöka få in lite kort m, men det får bli lite senare :)


BaJj!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hej! Ja jag håller med dig, veckorna bara rullar på och idag är jag i vecka 17. Så snart har jag gått halva tiden. :) Ska bli skönt när den ploppar ut!

Några magbilder har jag inte tagit ännu, den får bli lite större först..har så mycket gammalt fett på magen kvar så det känns inte som att det blir några "gravid-mag-bilder" på ett tag.

Nu är det nani dax, somnar här vid datorn nästan..zzzz. Men ni får ha det så gott så hörs vi snart igen (och det hade vart kul att ses, men det blir ju aldrig av..snyft! Det var väl flera år sen vi sågs???) Nattinatti! Kram malin

2009-04-01 @ 01:01:02
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0