Halvstorm idag...

Ja, idag har det banne mig varit halvstorm här i Gbg, fast misstänker att det varit det i resten av landet med... pratade med mamma vid lunch och då höll hon på att blåsa bort :P *Tur hon inte gjorde det!* ;)

Annars då? Jo, följde med Anita ner te stan en sväng efter jag lämnat busarna på dagis, blidde att strosa runt lite och drömma sig bort att man hade råd att köpa allt man ville ha... jo, att man fick plats i kläderna med drömde man juh oxå *Asg* Kommer la den dan med så småningom då man kan gå in i en klädaffär och välja lite mer friare av utbudet än man kan göra nu :P

Kevin tycker inte alls om gipset, han har verkligen tröttnat, men tiden har gått väldigt fort, snart har han haft den i 2 veckor så det blir nog bra det :)
Gabriel busar mest på han som vanligt... Ha upptäckt en sak, att varje gång vi ska till en lekpark, vare sig det är efter dagis vi går till en eller om det är då dom är lediga så har lille Gabriel en tendens att ALLTID! bli akut bajsnödig :P
5 minuters lek i parken och han säger att han e bajjnödig, det e bara te å traska hem me skruttungarna :P
Inte roligt alla gånger, men lika bra att ta det säkra före det osäkra :P
Isak han blir bara mer och mer busig och kryper runt som en liten iller och reser sig mot ALLT han kommer åt, spelar ingen roll om det är omöjligt att ta sig upp, det ska försökas ändå :D
Sen gillar han att krypa till Xboxen och pilla på den... Det tycker inte mamma å pappa om.. Då e det ajjabajja på Isak :D

Inte mycket mer som händer här, försöker äta normalt, blir ju lite att tänka om, man ser maten och lassar upp för man är hungrig sen kan man bara äta lite grann av den... Känns väldigt mysko må jag säga :)
Så ibland saknar man då man bara kunde vräka i sig om det är nån god mat :P
Nu får jag knappt i mig två knäckebröds skivor innan jag är totalt proppmätt i två timmar framöver... Å det är inte skoj för då kan man inte få i sig så mycket vätska, saknar verkligen att bara kunna hälla i mig ett glas vatten... Då man är riktigt törstig!!! *Hua!*

Nä, nu e det dags för sängen :)



BajJ!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hej..nu får du allt ta och uppdatera lite här! ;) Hoppas allt är bra med dig och alla pojkarna! :) kram Malin

2009-06-03 @ 13:23:36
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0