Solsken och blåst...

Solen skiner och det ser riktigt höst-aktigt ut ute med alla fina färger i träden, sen att det blåser kallt är väl en grej man får ta, finns ju kläder att böka på sig ;) Vi har väl lite mer tur än mammsen och pappsen som tydligen fick första snön igår :O
Oj oj... hade ungarna vetat det hade tjatet blivit ännu värre om att åka upp :) Ja, Kevin och Gabriel tjatar som galningar att få och upp te Mora... Men inte så lätt då det kostar en del slantar nu då man har tre små busar :(


Tänkte slänga upp lite bilder på hur det såg ut häromdagen då Isak fick smaka sin första "choklad-fluff" grejja... Veta vad det heter på riktigt?! haha.... Njut av bilderna istället :P
















Ni kan ju gissa själva om det blev badet eller inte efter denna kladd-kavalkad :D hahaha!!!


Självklart måste dom andra gossarna va me på ett litet hörn :






Sist bilden som Kevin ritade förra vecka, jag vart så impad att jag fick lov att knäppa kort så man har det kvar :D




Den är juh så fin så.... Ja, jag tappar talförmågan :) Så stolt så :)


Just nu så sitter jag här och knapprar på dator, Isak sover middag, Kevin och Gabriel är på dagis.... Ska snart dra mig uppåt och hämta dom.... Ingen lust, har sådan mensvärk :(
Vill bara lägga mig ner och dra täcket över mig....
Men men.... Druckit lite kaffe för å se om jag vaknar till liv litegrann....

Nä, ska la vila lite innan jag ska pysa ut i blåsten :)



BaJj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina dina killar är! :) Kan tänka mig att det blev badet för Isak..haha :) Kramis Malin

2009-10-07 @ 18:37:12
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej hej..klart ni får hälsa på! Det var ju jättelängesen vi sågs! :) hoppas allt är bra med er! kramis

2009-10-12 @ 20:36:23
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0