Busnissen Isak! :)

Isak har blivit värsta lilla ligisten med att dra fram allt som finns tillgängligt och även allt som egentligen inte borde kunnas dra fram lyckas han med, favoriten är att dra ut alla kastruller och sitta och kasta och slå med dom så det bankar :/ Inte min favorit kan jag säga.... Sen att kasta ut alla slevar och såna grejer från lådorna är också en stor höjdare :)
Lille Gabriel försöker då få Isak att förstå att det är Ajja bajja och stoppa tillbaka ala kastruller igen *S*
Går inget vidare där heller, brukar alltid sluta med att Gabriel ställer sig och leker med alla kastruller, han ska laga mat och baka och allt som går :)
Kevin pillar hellre i sitt rum eller kollar på när pappa spelar xbox, häftigt med pang,pang spel och biljakter :) Han börjar juh komma upp i den ålldern nu... Märks att han kommit upp till åldern då han märker till flickor ;) Han har börjat med att säga till pappa att han ska pussa mamma, sen fnissar han och tycker det är jätteroligt :P Sen frågar han pappa hela tiden om han tycker det är fina flickor på teven... *haha*
Gabriel vågar jag inte tänka på riktigt, han springer runt och säger att han inte vill vara pojke, det är inget roligt... Hmmm... Vad svarar man på en sådan sak? Jag säger bara att han är en pojke och så är det...

När ungarna inte är på dagis så är det ute tid som gäller, har svårt att få in dom om dagarna/kvällarna... Kevin blir förbannad för han inte får leka mer då klockan är över 7 på kvällen, men då det är sängdags klockan 8 så är det dags att dra sig in sen är det en dag imorgon med :)
Dom verkligen älskar att dom kan springa ut och leka! Dom leker med resten av ungarna på gården och för det mesta går det bra... Har varit en och annan grej så man fått rytit ifrån, men det funkar för det mesta...


Lille Isak på bus upptåg med tvättkorgen :)












Sen har vi Alla BusPojkar!




Och Isak igen då... Vem e han lik nu då? E han inte lik sin  mamma lite? :) Han e då en kopia av mig då jag va liten....





Nu ska det drickas kaffe här :)


BajJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0