Mmmm... Kaffe! :)

Ja, nog e kaffe bra gott! Värmer upp en, avkopplande... :) Jag gillar kaffe helt enkelt! :D


Verkar som det ordnar sig med bostadsbidraget ändå! *tack gode gud*... Verkar som dom fixat i deras system så jag får för min nya lägenhet, hade juh ändå skickat in allt som behövdes förutom på fel blankett då :P
Men nu får jag pengar på fredag och känns bra att man kommer "överleva" denna månad! Visste inte hur jag skulle klarat mig annars...


Idag har jag fixat present till Linnea som fyller år imorgon :D Stora damen blir 2 år!!! Fasiekn, vad tiden går fort :)
Har fixat present från mig å barnen samt från Morfar, tänk att jag fick den stora äran att köpa för hans del :) Tror Linnea kommer bli glad för det hon får! Och kan juh avslöja att det INTE är nåt prinsess relaterat som Anita är rädd för :P Men tro mig, hon kommer få det av mig bara hon kommer upp i den åldern då det är roligt *mohahaha*
På lördag är det juh kalas för Linnea så då blir det paket öppning, tårtätning, stoj me alla ungar :D

Annars har jag diskat och fixat mat och satt mig här lite medans ungarna spelar tv-spel... köpte nåt billigt grejs man kopplar en dosa till teven så får man 5 minispel med Byggare Bob, dom har roat sig i 2 timmar med det hittills!! *haha* Helt sanslöst att nåt så litet kan få dom roade så länge, men då vet jag att det var värt pengarna :)

Näpp, nu ska jag väl göra lite nytta antar jag :P



BajJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0