Välkommen till vårat nya hem :)

På mormors begäran då jag pratade med henne imorse så har jag nu gått runt och knäppt kort i lägenheten :P
Stort OBS! Den är fortfarande under konstruktion om man säger så, har inte haft orken att packa upp allting än och inte fixat iordning småsaker, hade tänkt börja denna vecka, men får se hur det går, vaknade nämligen med halsont och lite småsnuvig.... Får la se hur det ter sig under veckan...

Såååå.... Välkomna till våran nya lägenhet :) (som ligger i Backa)


Mitt sovrum och även plats för datorn, väldigt bra då man kan ligga i sängen å glo på film :D





Sedan kommer köksdelen! Väldigt glad att köket och matplatsen är uppdelat!







Sedan hallen med den fina spegelväggen jag fick av dom förra hyresgästerna :) Slipper jag köpa egen :P





Hallen in mot vardagsrummet med Kevin och Gabriels rum....





En liten kik in i Gabriels rum....






Och en kik in i Kevins rum....





Sen har vi bara vardagsrummet kvar :P









Våra lurviga husdjur :)




Våra simmande husdjur samt ytterdörren :P




Avslutar med ett kort på den store mannen Isak som fyllde 1 år förra veckan! :D


Nu ska jag dricka kaffe :P

BaJj!


Kommentarer
Postat av: Rosen

Hoppas ni kommer att trivas på denna gård! välkommen hit! Vi får ta o ses nånda

kram Rosen

2009-09-17 @ 13:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0