Pinsamt längesen.... :P

Ja, det är det verkligen men har haft mycke runt mig och en hel del vill man juh inte skriva om på en blogg då man inte vet vem som läser det.
Men kanske ska ge det ett sista försök att skriva lite och uppdatera vad som händer :)

Kevin har juh börjat i Första klass! Vart tar tiden vägen egentligen? Jag känner mig juh inte en dag äldre än då han föddes :P Haha! Och han har börjat åka buss själv till och från skolan... Självklart med mobil så han kan ringa mig så jag vet att allt gått/går bra :) Hur klarade vi oss när vi var små och mobiler inte fanns? Jag blir juh nervös som en galning om jag inte får tag på nån av pojkarna då dom är ute och leker...
Kan bero lite på att jaag är uppvuxen på landet, lite skillnad mellan det och storstaden Göteborg :)

Gabriel har börjat 6-års verksamhet och han verkar trivas väldigt bra! Han fick börja i en annan skola än Kevins eftersom han behöver lite mer lugn och ro för att han ska klara av det. Sen ligger den bara ca 500 m ifrån vårat hem så det känns tryggt för mig att veta att han inte villar bort sig om han får för sig att gå iväg.
Han är stolt han också eftersom han fått gå till och från skolan alldeles själv, med mobil :)
Han börjar bli stor även han :)

Isak då? Den lille knallhatten som nu börjar bli stor han med... 3 år fyllde han för nåra veckor sen! Hua!!
Han går på dagis och han har en vilja utan dess like :) Han älskar att se Pippi Långstrump, den riktiga inte tecknade som jag såg på då jag var liten :)

Jag då?  Vad händer med mig? Ja, jag har juh gjort en tredje operation på hjärtat som verkar ha fungerat :) Har inte haft några hjärtklappningar sen den sista operationen och det känns underbart!! Så nu är snart sjukskrivningstiden över och man får sätta fart ordentligt att söka jobb så man kan få nåt... Inte det lättaste dock då man inte har någon fullständig utbildning men skam den som ger sig :)
Kärleken spirar den med! :) Träffade juh underbara Victor på Rockbaren (av alla ställen), trodde inte man kunde hitta nån ute på krogen men han charmade mig direkt :)

Jahapps... Idag är jag hemma med Gabriel, han har studiedag så han har hjälpt mig att handla :) Passa på att storhandla lite då det var lite bra priser på grejer... får la handla in lite mer sen under veckan... Hatar att inte ha en stor frys så man kunnat köpa på sig mer :( Får försöka leta på Blocket om det finns nån billig frys man kan köpa... Det skulle behövas då man har stor familj :)

Nä, lite kaffe nu och sen fixa lite innan det är dags att hämta Isak :)

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0